So What Copenhagen by Maiken Ingvordsen AKA Popsi
Indkøbsvogn 0

1. Financieringsstrategi og indtægtsstrømme

Du vil gerne markedsføre:

Dig selv som personligt brand
Din virksomhed
Et produkt eller ydelse
Din webshop
Dine kurser
Din bog, dit forlag
Din musik, dit label

Du er:
Iværksætter, kunstner, kreativ, underviser, journalist, forfatter, musiker, billedkunstner, skuespiller, arkitekt, bogforlag, pladeselskab, webshop-ejer, freelancer, rådgiver, fra film- og mediebranchen, studerende på en kreativ uddannelse, kulturaktør, kommune.
Jeg hjælper med:
  • Marketingstrategi: Målgruppeanalyse, kanalvalg, timing, indholdsstrategi
  • Kommercielle parnerskaber der løfter de involverede brands, resulterer i stor kritisk masse og organisk rækkevidde.
  • Sociale medier: Opstart, startdrift (fx 3 mdr), produktion af content (tekst, visuelt, film)
  • Digital annoncering og kampagner på: Facebook, Instagram, YouTube
  • Google Adwordskampagner
  • YouTubekanal, professionel blog, nyhedsbrev: Opstart, startdrift
  • Marketing-podcast: Opstart og content
Overordnet formål:
Afklarende strategi
Trin-for-trin gameplan
Overblik over markedet 
Præcise, definerede målgrupper
Tydelig kommunikation
Udnyttelse af de nyeste digitale muligheder

1. Digital marketing

Du vil gerne markedsføre:

Dig selv som personligt brand
Din virksomhed
Et produkt eller ydelse
Din webshop
Dine kurser
Din bog, dit forlag
Din musik, dit label

Du er:
Iværksætter, kunstner, kreativ, underviser, journalist, forfatter, musiker, billedkunstner, skuespiller, arkitekt, bogforlag, pladeselskab, webshop-ejer, freelancer, rådgiver, fra film- og mediebranchen, studerende på en kreativ uddannelse, kulturaktør, kommune.
Jeg hjælper med:
  • Marketingstrategi: Målgruppeanalyse, kanalvalg, timing, indholdsstrategi
  • Kommercielle parnerskaber der løfter de involverede brands, resulterer i stor kritisk masse og organisk rækkevidde.
  • Sociale medier: Opstart, startdrift (fx 3 mdr), produktion af content (tekst, visuelt, film)
  • Digital annoncering og kampagner på: Facebook, Instagram, YouTube
  • Google Adwordskampagner
  • YouTubekanal, professionel blog, nyhedsbrev: Opstart, startdrift
  • Marketing-podcast: Opstart og content
Overordnet formål:
Afklarende strategi
Trin-for-trin gameplan
Overblik over markedet 
Præcise, definerede målgrupper
Tydelig kommunikation
Udnyttelse af de nyeste digitale muligheder

2. Branding og brand-building

Du:

Er selv (en del af ) produktet i din virksomhed
Ejer en kreativ virksomhed

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


3. Iværksætteri

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


4. Professionel YouTubekanal

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


5. OTT-platform

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


6. Film-content til salg eller marketing

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


7. Musician- and label gameplan

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


8. Writer- and publisher gameplan

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx


9. Graphic design and art direction

Du:

Er på sidste år i din uddannelse eller nyuddannet
Vil gerne være selvstændig
Er allerede solo-selvstændig men vil videre
Vil udvikle og tilbyde nye produkter og ydelser
Har en idé til et nyt projekt/produkt

Overordnet formål:
At opnå et skarpt brand, der skaber en følelsesmæssig merværdi hos modtagerne, kunderne, fans. At folk fortæller de super positive historier om dig og/eller din virksomhed, og vælger dig fremfor dine kolleger og konkurrenter.

Jeg hjælper typisk med:
  • xx